vineri, 22 iulie 2011

AHA = Atitudine – Haz – Acţiune

Vă prezint mai jos formula succesului în vânzări:

AHA = Atitudine – Haz – Acţiune

Aceasta este o combinaţie de elemente care sunt eficiente pentru reuşita în vânzări. Combinaţia este simplă în aparenţă, şi este chiar mai simplă în practică. Fiecare element contribuie la realizarea întregului şi este legat în mod vital de celelalte două. Sunt folositoare prin ele însele, dar împreună realizează magia vânzărilor.

Atitudinea – Atitudinea mentală pozitivă este forţa care conduce spre succes în orice încercare sau efort al vieţii. Atitudinea pozitivă nu este doar un proces de gândire, este o disciplină şi un angajament. La începutul fiecărei zile îţi propui să ai o atitudine pozitivă, să gândeşti pozitiv şi să vorbeşti pozitiv. Nu este ceva trecător, ci ceva permanent. Te face să te simţi bine tot timpul în interior, indiferent de condiţiile din exterior. Şi asta întotdeauna.

Hazul – Hazul nu presupune doar să fii amuzant. Se referă şi la felul în care vezi lucrurile. Hazul este o perspectivă pentru a trăi cu adevărat şi pentru a avea o carieră de succes în vânzări. Este simţul umorului şi abilitatea ta de a-l găsi şi de a-l crea. Înseamnă să-i faci pe ceilalţi să râdă şi să se simtă bine în prezenţa ta, să-i faci să zâmbească, să auzi: „Îmi place să vorbesc cu tine. Mă faci să râd” sau „Mi-ai luminat ziua”. Iată ce face hazul. Îi face pe ceilalţi să aştepte cu nerăbdare să vorbească cu tine, în loc să îţi evite telefoanele. Hazul este un medicament, un medicament al vânzărilor.

Acţiunea – Să pui în practică ceea ce spui. Să te trezeşti dimineaţa cu un set de obiective clar definite. Să ai o agendă zilnică pentru care să fii pregătit. Să fii tu cel care spune ultimul cuvânt. Să îţi urmăreşti propriul plan de acţiune pentru a obţine succesul. Să faci mai mult decât orice altă persoană pe care o cunoşti. Să faci suficient pentru a fi mândru de tine. SENZAŢIE!

Este o formulă simplă care îţi aduce succesul dacă o aplici. Eu am început de ceva timp să aplic aceste elemente combinate şi vreau să vă spun că, dintr-un agent de vânzări plictisit, timorat, fără chef de viaţă....am devenit un om de spectacol. În momentul când intru într-un magazin, atât clienţii, cât şi clienţii clienţilor se întorc şi râd de felul meu de prezentare. Mă leg de oameni, le spun diverse glume mici, glumesc cu vânzătoarele, cânt, gesticulez. Nebunie! Am devenit un entuziast, un om care transmite mai departe optimismul şi starea de bună dispoziţie. Cred că sunt pe drumul cel bun. Sper să alegeţi şi voi drumul spre succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu