marți, 2 august 2011

Nu-ţi neglija actualii clienţi!

Salutare dragilor! Haideţi să vă întreb ceva: Căutaţi clienţi noi? Cine nu caută? Poate te-ar interesa faptul că ai deja sute de clienţi reali, cărora însă nu le acorzi atenţie, şi anume clienţii actuali.
Hai să-ţi spun câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare:
- te cunosc.
- te plac.
- aţi stabilit deja un raport.
- cu timpul, le-ai câştigat încredrea.
- aveţi un trecut în ceea ce priveşte livrările şi avantajele reciproce.
- te respectă.
- folosesc produsul tău.
- te sună înapoi.
- se bucură de încredere şi şi-au plătit datoriile la timp.
- nu trebuie să li se vândă, pentru că vor să cumpere.

Indiferent dacă vinzi sau nu, faptul că eşti în permanent contact cu clientul sudează relaţiile cu acesta şi îi măreşte bunăvoinţa.
Dacă nu poţi trece pe la clienţii actuali