vineri, 1 iulie 2011

Bun venit pe noul meu blog!

Vă salut cu respect şi vă urez un Bun venit! călduros pe noul meu blog!
Aş vrea să vă spun de la bun început de ce m-am hotărât să-mi fac acest blog şi ce veţi putea citi pe el de-a lungul timpului.
Am luat decizia să-mi fac acest blog, pentru că pur şi simplu va fi ceva ce eu am căutat pe internet şi nu am găsit!
Voi scrie şi voi dezbate un singur subiect: Succesul în vânzări.
Mulţi dintre noi vor să-şi îndeplinească menirea şi să aibă o existenţă excepţională. Ne dăm seama că suntem înzestraţi cu un potenţial uriaş, dar cum procedăm pentru a-l educa şi a-l lăsa liber? Voi dezbate de-a lungul timpului mai multe aspecte cum ar fi caracterul, responsabilitatea, pasiunea, optimismul, tenacitatea, disciplina, învăţarea, umilinţa, curajul şi multe altele.
Wilfred A. Peterson spunea că: "Oamenii măreţi sunt varianta îmbunătăţită a unor oameni mărunţi; destinele măreţe sunt amplificarea unor destine normale."
O carieră în vânzări poate fi calea spre o viaţă îmbelşugată sau drumul spinos către o viaţă plină de frustrări. Depinde doar de noi! Spun noi pentru că şi eu am această meserie. Sunt un agent de vânzări care a încercat şi încearcă tot timpul să se autoperfecţioneze în acest domeniu. Vă pot spune din experienţă că, pentru a fi un agent bun de vânzări, indiferent cât eşti de talentat, este nevoie şi de o disciplină care trebuie însuşită. De aceea vă sfătuiesc să nu vă irosiţi timpul, ba chiar vă îndemn să citiţi zilnic, să vă plimbaţi în natură, să vă bucuraţi de cei dragi vouă şi să trăiţi sănătos!
Mi-am propus să scriu câte un articol pe zi de Luni până Vineri. Weekend-ul este oportunitatea pentru mine de a mă relaxa prin diferite locuri împreună cu soţia şi prietenii mei. Deci nu aş avea timp să scriu.
Pentru moment mă retrag, nu înainte de a vă mulţumi pentru timpul acordat vizitei pe acest blog!
Până data viitoare vă doresc Succes în toate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu