miercuri, 6 iulie 2011

Dă tot ce ai mai bun din tine!

Dacă vrei să ajungi un om de succes, trebuie ca din acest moment, să-ţi stabileşti ca regulă de viaţă să dai tot ce ai mai bun în tine în orice ai întreprinde!

Cei optimişti, indivizii cu aşteptări ridicate faţă de eventualul succes, sunt ambiţioşi. Cu cât eşti mai optimist, cu atât devii mai ambiţios şi mai determinat. Ambiţia este calitatea-cheie pentru atingerea succesului în vânzări dar şi în oricare alt domeniu.

Ambiţioşii au o caracteristică remarcabilă în privinţa vânzărilor: au visuri măreţe, au aspiraţii ridicate. Se văd capabili să fie cei mai buni în domeniul lor de activitate. Eu personal, când am citit acest lucru pentru prima dată, am întrebat: ce să fac cu ambiţia când concurenţa oferă preţuri mai mici ca mine?

Exemplu: S-a ivit ocazia să intru într-un magazin cu oferta mea de produse. La un moment dat, în timp ce-mi prezentam oferta, clientul îmi spune că firma X îi oferă preţuri mai mici ca ale mele. Am întrebat dacă firma X îi şi ajută. Dacă le schimbă produsele expirate, dacă le face retur pe produsele care nu se vând. A tăcut câteva momente după care mi-a spus că NU. Atunci am scos din arsenal oferta mea şoc şi i-am spus: Compania noastră este o firmă distribuitoare exclusivistă, noi distribuind produsele Y la prima mână. La noi nu se pune problema expiratelor sau a retururilor. Mai mult decât atât, pentru că sunteţi un client serios, cu un rulaj mare, vă putem încadra la firmele high level, care beneficiază de un discount permanent de 10% pe lângă promoţiile noastre. Astfel, dacă faceţi un calcul simplu la produsul P., veţi constata că-l veţi achiziţiona de la noi cu 0,80 bani mai ieftin. A rămas impresionat, am încheiat contractul iar în acest moment este unul dintre cei mai buni clienţi ai mei. Atunci am realizat că ambiţia, persistenţa şi sinceritatea au învins.

Trebuie să te decizi în clipa asta, că vrei să devii unul dintre cei mai buni agenţi. Trebuie să te alături celor 20% care efectuează 80% din toate vânzările.

Acesta este punctul de turnură al vieţii dumneavoastră: luaţi o decizie! Linia despărţitoare dintre succes şi eşec depinde de abilitatea de a lua decizia clară, că veţi fi cel mai bun şi apoi de a o susţine cu tenacitate şi fermitate până vă atingeţi ţinta.

Lumea este plină de oameni care doresc, speră şi se roagă ca vieţile lor să fie mai bune... totuşi aceştia nu iau niciodată decizia de genul acţionezi sau mori, care duce la marele succes.

Tot aşa cum deveniţi ceea ce gândiţi în majoritatea timpului, deveniţi ceea ce vă spuneţi în mod regulat. Trebuie să vă repetaţi, iar şi iar, cuvintele: Sunt cel mai bun! Sunt cel mai bun!, până când ele devin realitate în viaţa dumneavoastră. Şi cu certitudine aşa se va întâmpla!

2 comentarii:

Hellen spunea...

Interesant noul tau blog.
Chiar imi place!
Cum crezi ca as putea vinde mai multe rochii de mireasa clientilor mei?

Bogdan Vasiliu spunea...

OOO! Ce onoare! Bun venit pe noul meu blog!
Pai fiti persistenta intr-un mod pozitiv! Nu lasati clientii nedumeriti! Spuneti-le faptul ca dumneavoastra faceti orice fel de modificare, in plus preturile sunt mult sub concurenta.
O sa trec eu pe la dumneavoastra, o sa va spun mai multe!

Trimiteți un comentariu