luni, 22 august 2011

Începe-ţi ziua de luni cu o vânzare!

Bun regăsit dragilor! Haideţi să începem săptămâna cu un articol – pont foarte bun.

„Secretul unei săptămâni extraordinare constă în a folosi ziua de luni pe post de trambulină. Programează-ţi pentru luni dimineaţa o întrevedere cu cel mai tare client potenţial”.

Încheie o vânzare în fiecare zi de luni!

Acest lucru te va ajuta să ai o săptămână extraordinară. Asigură-te că lunea şi vinerea rezervă surprize extraordinare în ceea ce priveşte vânzările.

Dacă îţi doreşti performanţe constante în vânzări, încearcă următoarele metode:

- Încheie o vânzare lunea dimineaţa, pentru a începe bine săptămâna.

- Ascultă o casetă despre tehnici de vânzare lunea dimineaţa (pentru a-ţi ridica moralul). Este plin de ele pe internet.

- Vizitează cât mai mulţi clienţi în ziua de luni, pentru a te asigura că ai o săptămână productivă.

- Munceşte pe brânci întreaga săptămână.

- Încheie o vânzare vinerea după-amiaza, pentru a termina cu bine săptămâna.

- Asigură-te că ai destui potenţiali clienţi importanţi în baza de date, pentru ca vânzarea de luni să nu reprezinte un obstacol major. Pregăteşte-te temeinic pentru succes, altfel nu va veni.

Ziua de luni. Felul în care te descurci în prima zi din săptămână dă tonul pentru restul săptămânii. Reuşitele dintr-o zi de luni se bazează în întregime pe felul în care te-ai descurcat în săptămâna precedentă.

Este foarte important felul în care îţi începi săptămâna şi din punct de vedere psihologic. Au fost vremuri când Duminica o zi care ar fi trebuit să fie relaxantă şi plină de bunădispoziţie, era o zi neagră, o zi urâtă pentru că îmi făceam griji pentru ziua de luni, când începeam munca. De multe ori, mi-a fost urât şi începeam foarte prost săptămâna. Cu timpul, m-am mai maturizat, am căpătat experienţă, am învăţat lucruri noi, am ajuns într-o companie, unde mă trezesc cu plăcere în fiecare dimineaţă şi plec pe teren cu drag.

Mă retrag, în speranţa că aţi învăţat un lucru nou pe care să-l puneţi în practică chiar de azi. Normal că mă adresez în mod special agenţilor de vânzări, însă acest secret se aplică şi în celelalte domenii. Vă doresc tuturor s-aveţi parte de o săptămână extraordinară!

1 comentarii:

Cristi spunea...

Total de acord! Trebuie sa incepem saptamana bine. :)

Trimiteți un comentariu