A te deosebi de restul lumii depinde de onestitatea şi integritatea ta. A respecta principiile etice nu reprezintă doar maniera corectă de a trăi, ci este, totodată, cel mai practic mod de a vieţui. Adevăraţii profesionişti ai vânzărilor nu vorbesc despre principiile etice..., ei TRĂIESC etic!
Atunci când eşti sincer, adopţi un comportament etic şi duci o viaţă bazată pe integritate, recompensele îţi sunt garantate. Poate că nu apar aşa rapid, însă la fel cum un depozit bancar îţi asigură o dobândă, demonstrarea cinstei, integrităţii şi a conduitei morale îţi va garanta rezultatele pozitive în carieră.
Ceea ce consumatorii au cotat mereu cel mai bine în lumea vânzărilor este încrederea, care este rezultatul direct al integrităţii individului. Motivul pricipal pentru care oamenii vor alege să nu cumpere de la tine este lipsa de încredere. Când îi faci unui client o promisiune serioasă sau un comentariu întâmplător ce implică un angajament, clientul le ia pe amândouă de bune. Acest lucru este cu adevărat special dacă există dificultăţi în timpul procesului de vânzare sau chiar după încheierea vânzării. Dacă persoana are vreo problemă în orice fază a tranzacţiei sau a utilizării produsului, există posibilitatea distinctă ca oricărei întreruperi a contractului să îi fie acordată o semnificaţie negativă complet exagerată. Chiar şi cele mai mărunte chestiuni ajung să dăuneze relaţiei dintre client şi vânzător.
Acuma, clar depinde de fiecare dintre noi câtă importanţă acordăm acestor amănunte. Dar rezultatele diferă de la agent la agent. Şi cred că este minunat să se vorbească frumos la adresa ta, în lipsa ta. Vă doresc asta tuturor!
joi, 25 august 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu