luni, 19 septembrie 2011

Începem săptămâna cu vorbe înţelepte

Vă salut dragilor! Ce mai faceţi? Cum aţi petrecut weekendul? V-aţi băut cafeaua de dimineaţă?

Astăzi vreau să vă prezint câteva citate super frumoase. Le-am citit şi eu pe
acest blog, şi chiar mi-au plăcut.

Este simplu: atunci când motivele principale pentru care vinzi sunt clare, şi drumul către succes este clar. Şi nu mai există o altă cale.


În lumea nemiloasă a vânzărilor, prefăcătoria este echivalentul îmbrăcării unui costum de clovn, cu care intri într-o arenă cu un taur de 2000 de kilograme.


Ca să ai succes în vânzări, ai nevoie de încredere adevărată – nu de tipul de fanfaronadă care vine din aroganţă sau pretenţii.


Să lucrezi 80 de ore pe săptămână nu este o cerinţă obligatorie a unui vânzător de succes.


Trebuie să elimini ideea că poţi construi o carieră de succes şi de lungă durată în vânzări bazându-te pe altceva decât pe integritate. Pur şi simplu nu poţi.


Cu cât mai puţin timp petrece vânzând superficial, cu atât mai mult timp vei avea la dispoziţie pentru a încheia vânzări de succes.


Elimină ideea conform căreia afacerile şi plăcerea – vânzările şi viaţa personală – sunt două lucruri separate. Vânzările şi viaţa personală trebuie să se completeze una pe cealaltă.


Stabilirea unui grad de încredere iniţial necesită mai mult decât un monolog pompos: necesită dialog.


Renunţarea la tentativa de a impune un anumit plan şi ascultarea sinceră a opiniilor asupra lucrurilor care sunt necesare şi dorite într-o anumită situaţie reprezintă o modalitate mult mai puternică de acţiune.


Hazardarea printr-o întâlnire de la persoană la persoană, prin scrisori trimise prin poştă, prin email sau prin telefon, toate constituie o strategie insuficientă ce mai mult le enervează pe victimile cărora le sunt destinate şi te pune într-o situaţie stânjenitoare pe tine.


Oamenii nu sunt aliniaţi la uşă pentru a-ţi da banii lor. Şi tu eşti un consumator şi ştii cum merg lucrurile.


Fă ceva evident care să îi înştiinţeze pe potenţialii clienţi că obiectivul tău principal este să oferi ceva de valoare nu numai prin intermediul produsului, dar şi prin serviciile tale.


Oamenii precum Bill vând deoarece îşi tratează clienţii ca pe nişte fiinţe umane şi nu ca pe nişte bucăţi de carne.


Vânzătorii care se concentrează numai asupra atragerii clienţilor nu rămân în top pentru multă vreme.


Sfaturile legate de vânzările de ieri reprezintă standardul în afacerile de azi.

Totul se schimbă. Aşa că pentru a depăşi greşeala gravă a stagnării, nici tu nu trebuie să stagnezi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu