2. Introducerea
Introducerea de fapt, face referire printre altele la prima impresie. Aceasta este cauzată de mai mulţi factori, însă totul pleacă de la salut şi prezentare.
La intrarea în magazin, se salută respectuos cu un entuziasm şi o atitudine pozitivă. Trebuie să-ţi faci simţită prezenţa în magazin, însă trebuie să ai grijă să nu devii prea agresiv prin tonalitatea vocii. Dacă intri şi începi să zbieri în
magazin "Bună ziua! Sunt Ion de la Copănele SRL., ce mai faceţi?, etc." , şi devii un clovn, cu siguranţă creezi o primă impresie proastă. Ba, chiar mai mult, cazi în cealaltă latură, în care clientul abia aşteaptă să scape de tine. Deci, ai grijă mare la cum saluţi şi cum te prezinţi în magazin!
Înainte de a intra în magazin, verificăm prezenţa posterelor, iar în cazul în care acestea lipsesc la acea locaţie, cerem aprobarea (întotdeauna) clientului pentru a lipii unul.
Dacă persoana cu putere de decizie este ocupată, ne preocupăm cu mercantizarea produselor, completarea display-urilor, etichetelor la raft, verificarea stocului produselor pe care le comercializăm, etc.
De aici începe evaluarea situaţiei. Referitor la Introducere, aş mai spune că este atât de importantă prima impresie, încât are peste 20% importanţă în decizia clientului de a colabora cu noi şi amploarea comenzii.
miercuri, 5 octombrie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu