vineri, 17 mai 2013

Despărţirea de TDG!

 
A sosit clipa despărţirii! Tocmai am fost anunţat de Marius (şeful meu) că nu mă aflu pe lista celor care  vor continua la TDG.  Asta pentru că se restructurează echipa la nivel naţional.

Atât de rău mi-a picat această veste, încât mă simt un nimeni, mă simt la fel ca atunci când a murit bunicul meu. Am aşa o trăire şi o suferinţă interioară pe care nici eu nu mi-o pot explica. Adevărul este că, atât de tare m-am ataşat şi m-am integrat în TDG, încât respiram şi-mi curgea prin vene doar TDG. Ei, uite că acuma parcă nu mai am aer să respir.

Am întâlnit la TDG nişte oameni deosebiţi. Înainte de TDG, am mai lucrat la 4 firme de distribuţie, fapt ce m-a făcut să realizez diferenţele. Condiţiile de muncă au fost foarte bune, cele mai bune. Şef ca Marius (TDG), nu am mai avut până acuma şi nu ştiu dacă o să mai găsesc. El este omul care m-a făcut să mă maturizez în 2 ani cât alţii în 10. Am învăţat atât de multe chestii şi am aflat atât de multe secrete ale vânzării de la el, încât acuma, la orice firmă voi merge sunt convins că voi avea rezultate extraordinare. Pentru asta îţi mulţumesc Marius! Ai şi vei avea toată stima mea.

Se mai încheie o etapă din viaţa mea şi pentru că TDG merită, m-am gândit să dedic acest ultim articol lor, oamenilor TDG cu promisiunea că-mi voi aduce aminte cu plăcere de ei tot timpul şi cu promisiunea că ori de câte ori voi avea drum pe la Alba Iulia, mă voi abate 10 minute să bem o cafea!

Închei cu lacrimi fierbinţi, mulţumindu-vă tuturor celor din TDG pe care v-am cunoscut, pentru sfaturile voastre la timpul oportun, pentru momentele în care am simţit respectul vostru, pentru ajutorul vostru în momentele de nevoie, pentru simplele voastre zâmbete care au făcut mai mult decât 1000 de cuvinte, pentru tot!

A fost o experienţă de SENZAŢIE!

Cu stimă şi consideraţie, Bogdan al vostru!

6 comentarii:

vasilache daniela spunea...

Stiu cum e sa tre desparti de o etapa din viata si de un colectiv frumos. Acelasi lucru l-am simtit cand, dupa 4 ani intr-o mare companie de telecomunicatii a trebuit sa parasesc formula, din motive de sanatate...Important e ca te vei simti mai bogat cu o experienta, ce-ti va fi de folos pe viitor! CURAJ

Bogdan Vasiliu spunea...

Multumesc frumos pentru incurajare Daniela!

Ana Maria spunea...

Te cred insa orice despartire reprezinta si sansa unui nou inceput! Mergi mai departe cu incredere ca viata ta abia incepe! Succes!

Bogdan Vasiliu spunea...

Multumesc frumos Ana! Intr-adevar, plec cu incredere pe un nou drum, cu mult entuziasm!

Anonim spunea...

Bogdan,eu iti multumesc pentru munca prestata in cadrul companiei si pentru devotamentul de care ai dat dovada. In majoritatea cazurilor trebuie sa iei decizii reci care trebuie sa se dovedeasca a fi bune, in folosul companiei pentru care lucrezi. Inca o data iti multumesc si iti doresc succes in continuare pe drumul pe care il urmezi.
Iulia Paraschiv

Bogdan Vasiliu spunea...

@Iulia: (AAAA! Acuma am inteles!) Eu iti multumesc pentru....tot! Imi pare rau ca nu ne-am cunoscut personal, dar daca ne-am despartit nu inseamna ca am murit sau ca poate viata nu ne va mai reuni vre-odata. O sa va am la suflet 4ever pentru ca la TDG m-am dezvoltat in 2 ani cat altii in 10 si asta ma ajuta acum in noul job si mai departe.
Sper sa mai auzim unul de altul - unii de altii!
TDG a fost de SENZATIE!

Trimiteți un comentariu