De ce merge economia aşa greu? Bănuiesc că vă întrebaţi asta des. Păi este simplu. Poate pentru că oamenii au uitat să vândă ceva. Au încercat (fără succes) să combine ideea lor de afaceri cu filozofia filmului „Tărâmul viselor”. Dacă îţi faci o afacere, clienţii vor apărea. Dar s-a ivit o problemă: clienţii au venit, dar nu au cumpărat.
Vrei să ştii ce să faci?
Am citit o formulă potrivită în „Biblia vânzărilor”. Va fi nevoie de o etică a muncii diferită faţă de anul trecut, pentru a o face să funcţioneze. O să-ţi ofer soluţia, dar tu eşti cel care trebuie s-o facă, dragule. Doar atât îţi spun: „Pregăteşte-te!”
Mai jos vă prezint strategiile de vânzări, necesare pentru a reuşi în aceste timpuri:
1. Apără-ţi clienţii actuali cu preţul vieţii. Alţii vor pândi clienţii precum un tigru flămând, gata să vâneze prada. Acum este momentul să investeşti timp şi bani în relaţii.
2. Contează relaţia, nu preţul. Cea mai mare ocazie a ta este să construieşti relaţii de valoare. Cea mai mare problemă a ta ar fi să-ţi ignori clienţii actuali, în încercarea de a-ţi face şi alţi clienţi.
3.Fă-ţi cunoştiinţe noi mai mult decât ai făcut-o înainte.
4. Construieşte-ţi reputaţia, pentru că datorită ei vei deveni cunoscut.
5. Ia decizii bazându-te pe ceea ce vrei să devii, nu în funcţie de comisionul lunar.
6. Consumă mai mult timp căutând soluţii decât văicărindu-te în legătură cu problemele tale. Nu vei câştiga niciodată nimic dacă te plângi tot timpul.
7. Învaţă despre atitudine. Nu te mulţumi să crezi că atitudinea ta este cea mai bună. Petrece 15 minute pe zi citind.
8. Investeşte, nu irosi – bani, timp, afaceri sau orice altceva!
9. Crează o diferenţă reală între tine şi toţi ceilalţi.
10. Învaţă bucuria de a fi respins. Antrenează-te dând mai multe telefoane la întâmplare. Astfel vei avea ocazia să fi refuzat de mulţi oameni. Învaţă să treci peste asta.
11. Lucrează în timp ce alţii dorm. Cu cât te trezeşti mai devreme, cu atât ai mai multe şanse să devii mai bun şi să învingi concurenţa.
12. Fii o persoană matinală, nu una care lucrează noaptea târziu.
13. Scrieţi obiectivele pe o listă pe care s-o ai mereu în faţa ochilor şi citeşte-le cu voce tare.
14. Stabileşte-ţi o normă zilnică şi ţine-te de ea, orice s-ar întâmpla.
15. Atitudinea este şi a fost întotdeauna foarte importantă.
16. Succesul nu depinde de compania ta, ci de tine. Asumă-ţi responsabilitatea faţă de serviciu, faţă de clienţi şi faţă de tine însuţi.
În încheiere citeşte cu atenţie concluzia finală:
Economia de actualitate va fi modelată şi influenţată de angajamentul faţă de propria-ţi persoană.
2 comentarii:
Niste sfaturi utile dar mai greu de pus in practica...
Păi asta este diferenţa între agenţii obişnuiţi şi cei de top. Profesioniştii le aplică. Tocmai de aceea nu sunt aşa mulţi profesionişti, pentru că le citesc şi...atât.
Ms. de coment;)
Trimiteți un comentariu