vineri, 29 iulie 2011

Dar ei cum ne tratează pe noi?

Ieri am vorbit puţin despre cum ar vrea clienţii noştri să fie trataţi de noi - agenţii de vânzări. Astăzi m-am gândit să le dăm şi noi replica, clienţilor noştrii. Vom studia puţin modul în care ne dorim şi noi agenţii de vânzări să fim trataţi. Şi noi avem sentimente.

Haideţi să vedem "Ce vor agenţii de vânzări":

* Răspunde-mi la telefon. De ce nu poţi să-ţi sacrifici două minute din timpul tău şi să răspunzi la apelul cuiva? Tu nu vrei să ţi se răspundă la telefon?
* Spune-mi adevărul. Prefer să ştiu adevărul, decât să mă duci de nas sau să mă minţi.
* Dacă nu eşti persoana cu putere de decizie, spune-mi acest lucru şi arată-mi cine se ocupă de acest aspect. Nu mă face să-mi pierd timpul şi nu-l irosi nici pe al tău.
* Comunică-mi impresiile tale în timpul prezentării.
* Acordă-mi toată atenţia în timpul prezentării.
* Spune-mi care sunt adevăratele tale obiecţii. Nu-ţi fie teamă că o să-mi răneşti sentimentele, chiar vreau să ştiu adevărul.
* Fă ceea ce spui că vei face. Dacă spui că vei lua o decizie până Joi, răspunde-mi la telefon Joi şi dă-mi răspunsul.
* Nu-mi spune că ai nevoie de timp de gândire.
* Nu te juca cu mine. Nu spune: "Pot să-l cumpăr cu 1 leu mai ieftin".
* Respectă-mă.
* Vino la timp la întâlnire.
* Nu lipsi niciodată la întâlniri.
* Ia decizia pe loc. Ştii deja răspunsul. De ce nu mi-l spui şi am încheiat.
* Ajută-mă să închei vânzarea, atunci când îţi cer acest lucru.

Acestea sunt câteva din pretenţiile agenţilor de vânzări. Probabil este greu să afle acest lucru unii clienţi, însă sub o formă sau alta, trebuie să ne educăm clienţii, să-i facem să ne respecte.

Am mai încheiat o săptămână de vânzări. Sper că va mers bine sau măcar ca mie. Vă doresc tuturor un weekend de excepţie, plin cu soare, voie bună şi distracţie cât cuprinde!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu