miercuri, 31 august 2011

Nu fiţi sclavii ceasului!

Pentru agenţii de vânzări profesionişti, managementul timpului este un mod de viaţă. Ei nu permit ceasului să-i intimideze.

Pe de altă parte, cai care irosesc timpul devin sclavii ceasului. Se agită ca nebunii, încercând să rezolve totul. Ei lasă timpul să-i conducă.

Dar dacă apelaţi la puţină înţelepciune în vânzări, veţi fi în măsură să faceţi mult mai multe şi în mai puţin timp.

E suficient să vă conformaţi unui program şi să vă organizaţi munca, pentru ca să constataţi că aveţi la dispoziţie tot timpul de care aveţi nevoie.

Deci, fiţi conştient de valoarea timpului dumneavoastră.

Nu spuneţi niciodată: „Eram prin apropiere, aşa că m-am gândit să trec pe-aici.” Şi eu am făcut greşeala asta de multe ori, dar acum nu o mai fac.

Această remarcă îi spune clientului că timpul dumneavoastră nu este cu adevărat important. De asemenea, îi mai spune că: „Nici afacerea ta nu e foarte importantă pentru mine. Am venit numai pentru că s-a întâmplat să fiu în zonă. Nu aş face un drum special pentru a te întâlni.”

Mai mult, vânzătorii deştepţi evită să spună: „Timpul meu îţi aparţine.” Când spui asta, nu eşti un profesionist. Te oferi, legat de mâini şi de picioare, să fii robul programului şi priorităţilor cumpărătorului.

Pentru agenţii de vânzări, mai mult decât pentru alţii, timpul înseamnă bani. Deci, atunci când spuneţi: „Timpul meu îţi aparţine”, spuneţi de fapt: „Banii mei sunt ai tăi.”

Cheia pentru a vinde cu succes constă în a investi fiecare minut cât mai chibzuit posibil.

Aceasta este o parte importantă a ceea ce înseamnă măiestria în vânzări.

Nu irosiţi timpul! Este irecuperabil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu