marți, 6 septembrie 2011

Total lipsit de chef. Hai România!

Mi-a scăzut focusarea. Da fraţilor. M-a lovit şi pe mine plictiseala începutului de lună şi pur şi simplu nu am puterea să mă concentrez şi să mă focusez. Poate şi pentru că azi joacă România meciul decisiv în ceea ce priveşte calificarea la turneul european de fotbal.

Sunt un microbist, un fan al fotbalului şi nu numai. Pe lângă asta sunt înzestrat cu un patriotism aproape fanatic. Orice până la România. Nu vorbiţi urât de ţara asta în preajma mea că v-aţi ars!

Şi spuneam că sunt plictisit şi nu am chef de muncă, asta până miercuri. Miercurea este cea mai bună zi a mea de vânzări. Şi asta pentru că am o rută foarte bună în această zi. Deci până miercuri nu prea mă interesează de vânzări. Nu este un lucru bun, mai ales din partea mea, însă atâta timp cât ştiu că-mi fac treaba şi e totul bine la sfârşitul lunii, îmi permit să am şi astfel de momente.

Mă duc la somn. Vă urez s-aveţi parte de o zi deosebită şi: HAI ROMÂNIA!

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu