3) Deveniţi expert în ceea ce vindeţi.
A cunoaşte cât mai multe despre produsele şi serviciile pe care le vindeţi reprezintă cel de-al treilea domeniu vital în care un agent de vânzări trebuie să devină expert.
Una dintre cele mai des întâlnite plângeri făcute de cumpărători şi de achizitorii profesionişti este aceea că nu obţin răspunsuri directe şi clare la întrebările simple pe care le pun agenţilor de vânzări. Păi unii agenţii nici nu ştiu preţurile produselor pe care le vând şi atunci te miri că par amatori?!
Principalul motiv pentru care nu primesc răspunsuri concrete este acela că vânzătorii nu ştiu destule despre produsele sau serviciile lor pentru a putea răspunde.
Fraţilor, este clar. Trebuie să cunoaşteţi foarte bine produsele pe care le vindeţi. De la caracteristicile produsului, până la preţul şi termenul de livrare. Atunci când prezinţi o ofertă de vânzare a produselor tale, dacă ai cunoştiinţe despre produsele şi toate caracteristicile necesare ofertării, vei părea un profesionist. Chiar dacă nu eşti unul, măcar eşti pe drumul cel bun.
Vreau să băgaţi la cap un secret. Atunci când nu cunoaşteţi răspunsul la o întrebare, veţi dobândi respect dacă veţi spune: "Nu ştiu, dar voi afla şi vă voi informa imediat." Fiind informaţi, cumpărătorii din ziua de azi apreciază integritatea atunci când o întâlnesc.
luni, 5 septembrie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu