
Evident trebuia să-i spun ceva drăguţ, nu despre mine ci despre ea. În timp ce-mi onora cerinţa, am remarcat entuziast cu voce tare:
Nivelul de încredere în valoarea produsului sau a serviciului pe care-l oferi, este asociat în mod direct cu abilitatea de a-i convinge pe alţii despre ce anume este bun pentru ei. Procesul de vânzare este numit transfer de entuziasm. Cu cât sunteţi mai entuziast şi mai convins de ceea ce vindeţi, cu atât mai molipsitor va fi acest entuziasm şi într-o măsură cu atât mai mare
Frica, nesiguranţa şi îndoiala dunt, şi au fost dintotdeauna inamicii succesului şi al fericirii. Agenţii profesionişti ştiu asta, şi acţionează permanent pentru a învinge temerile care-i fac să şovăie pe majoritatea colegilor de breaslă. Temerile majore ce reprezintă obstacolele cele mai importante în calea dumneavoastră spre succes sunt frica de eşec sau pierdere şi frica de critică sau respingere. Aceştia sunt inamicii ce trebuie învinşi. Şi eu m-am lovit în primii ani de vânzări de aceste temeri şi
Cei optimişti, indivizii cu aşteptări ridicate faţă de eventualul succes, sunt ambiţioşi. Cu cât eşti mai optimist, cu atât devii mai ambiţios şi mai determinat. Ambiţia este calitatea-cheie pentru atingerea succesului în vânzări dar şi
Te întreb simplu: Tu te-ai dus vre-odată la cel mai bun agent de vânzări din compania ta să-l întrebi ce face el diferit faţă de tine? Eu personal, am făcut chestia asta şi vreau să-ţi spun că răspunsul primit a fost